Business Intelligence dla bankowości

Świat współczesnej bankowości to świat, w którym największe znaczenie ma:

  • Kapitał ludzki – talent pracowników, ich umiejętność pracy na rzecz klientów i banku, standardy etyczne, zdolność do współpracy w zespołach i sprawne korzystanie z najnowszych technologii – wpływa na to, w jakim stopniu dana instytucja potrafi wykorzystać szanse rynkowe i odnosić sukcesy
  • Kapitał informacji – umiejętność zbierania, analizowania i wykorzystywania informacji z wszystkich dostępnych źródeł – pozwala optymalizować strategie rynkowe, budować przewagę konkurencyjną i ograniczać ryzyko.

Bank musi dbać o odpowiedni wzrost tych kapitałów, jeśli chce odnosić sukcesu dziś i w przyszłości.

Doskonałą odpowiedzią na potrzeby rozwoju kapitału informacji jest skuteczne wdrożenie dobranych do potrzeb instytucji finansowych, sprawdzonych, nowoczesnych narzędzi Business Intelligence (BI) i Mobile Business Intelligence oraz pełne ich wykorzystanie do wsparcia bieżącego funkcjonowania kluczowych obszarów banku i informowania najwyższego kierownictwa.

Proponujemy rozwiązania budowane wraz z naszym Partnerem, światowym liderem rynku BI, firmą MicroStrategy, której narzędzia zostały wdrożone m.in. w takich instytucjach jak: SWIFT, UniCredit, Societe Generale czy Deutsche Bank. 14 z 20 największych globalnych instytucji finansowych korzysta z narzędzi MicroStrategy.

Proponujemy zastosowanie najnowocześniejszych narzędzi BI i budowę we współpracy z nami rozwiązań, które:

Przykład aplikacji mobilnej dla kadry kierowniczej banku na iPad:


Przykład aplikacji mobilnej dla kadry kierowniczej banku na smartphone:


Poniżej prezentujemy wspierane obszary funkcjonalne banków:

Rozwiązania dla sektora bankowego